Vänner betyder allt

Hejsan!
Jag har haft mycket läxor på den senaste tiden och i nästan alla mina inlägg skriver jag om läxor, vilket kanske är lite tråkigt. Idag hade jag so prov, vilket är skönt att ha gjort för nu blir det lite lugnare. Det var en lång dag i skolan idag, men jag hade ändå kul, vilket jag alldtid har med mina vänner. De betyder verkligen så mycket för mig, det gör alla mina vänner. Jag önksar bara att jag kunna träffa de lite oftare för det kan vara så svårt att hitta tiden när de inte bor så nära och det är mycket med skolan. Nu ska jag i alla fall på träning så jag antar att vi hörs i morgon igen :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

samma här
jag har tv kväll nu o soffmys
kraam

2012-09-11 @ 20:37:04
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0