Fotboll och bio med de bästa

Hej allihopa!
Jag haft fullt upp de senaste dagarna och har därför inte haft tid med att blogga. I torsdags hade jag so provet som jag pluggat så mycket till och sen på kvällen hade fotbollsträning.
Igår var det en slapp dag i skolan, jag kollade på film på spanskan på första lektionen. Det var en skräckfilm som vi börjat kolla på i onsdags. Sen efter det åkte vi iväg med klassen till naturhistoriska riksmuseet där vi fick uppgifter att göra, sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha den sista lektionen som var teknik för min del. På kvällen hade jag säsongen första seriematch, det blev dock inte så mycket spel för mig, eller rättare sagt inget alls. Det blev bänken för mig hela matchen, men så kan det bli i början när jag inte riktigt platsar i laget än. Vi förlorade med 2-0 så det var trist, nu är det bara att tagga inför nästa match som jag hoppas att jag kommer få spela lite på!
Idag var jag duktig och var ute och sprang i det fina vädret och sen åkte jag för att kolla på när min pojkvän spelade match, de vann så det var kul! Nu ska jag ta bussen för jag ska på bio med mina två kompisar, vilket ska bli hur kul som helst! :D Hoppas ni får en fortsatt bra dag!! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0