Fotbollsmatch

Hejsan!

Idag Vakande jag runt nio tiden, åt en rejäl frukost och sen åkte jag iväg för att spela fotbollsmatch. Det har varit väldigt fint väder hela dagen så det var en perfekt dag för att spela. Alla i laget var väldigt taggad innan match och efter förlusten förra veckan var vi väldigt sugna på att vinna. Det var en tuff match, men alla kämpade på bra och vi vann med 5-1, vilket var väldigt kul! Idag blev det mig debutmatch i damlaget så det var kul, jag fick spela på topp den sista delen av matchen och det kändes bra och det var väldigt kul!

Ikväll ska min syster ha 20 års fest med sin kompis här hemma så jag kommer sova hos min kille ikväll, eftersom jag inte kommer kunna sova hemma. Jag ska åka iväg snart så jag hoppas ni får en fortsatt bra helg! :)

COPYRIGHT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0