Glad men trött

Hej allihopa!
Idag hade jag en väldigt bra dag i skolan! Min kompis var tillbaka efter att ha varit sjuk länge + att det har varit lov så efter tre veckor träffades vi äntligen igen. Jag och vänner hade det väldigt roligt under hela dagen och skrattade även väldigt mycket! En riktigt bra dag helt enkelt. Fast jag har i och för sig varit väldigt trött under dagen och på sista lektionen då vi hade so, höll mina ögonlock på att stängas, vilket min lärare så klart såg och sa "är du trött Malin", haha ja det kunde man säga att jag var. När jag kom hem blev det inte mycket plugg utan mest vila innan jag skulle iväg på träning.
Fotbollsträningen idag gick inte alls bra, för jag var så trött i benen och orkade knappt springa. Snacka om skillnad från i torsdags då jag hade hur mycket energi som helst. Ikväll ska jag i alla fall gå och lägga mig tidig för i morgon har jag nationellt prov i so. Jag är dock inte alls nervös för våran lärare sa att det inte komma påverka ens betyg eftersom det är nytt för i år att ha nationella prov i so. Jag hoppas dock ändå att det kommer gå bra och att det kommer något som jag verkligen kan! Hoppas ni fått en bra start på veckan!
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0