Härlig dag med mycket fotboll

Hej allihopa!
Idag har det varit en riktigt bra dag! Mycket skratt i skolan och det var bra lektioner. På idrotten som var sista lektionen spelade vi fotboll, vilket var väldigt kul för jag var så taggad på att spela. Jag gjorde ett mål i alla fall även om jag glömde idrottsskorna och gled runt med strumpor på golvet. Fotbollsträningen som jag hade nu ikväll gick det bra på och tror det berodde på att vi spelade fotboll i skolan och då kom kroppen igång. Det kändes bra i kroppen under hela träningen och kände mig inte alls seg eller trött i benen. Det har även blivit varmare ute och det känns underbart! Får hoppas att all snö smälter bort snart så man snart kan gå ut och springa i spåret!
Nu ligger jag i sängen och läser bok innan jag ska sova. I morgon är det fredag, vilket ska bli väldigt skönt! Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0