Lång dag i morgon

Hejsan!
Nu är det fredag igen och gud vad veckan gick fort! Skönt att ha gjort klart två delar av engelska nationella i alla fall, men jag längtar verkligen inte till nästa veckan för då har vi mycket i skolan! Har två prov, en inlämning och tre läxor :( Jag ska försöka göra klart det mesta i helgen, men kan bli svårt, då jag har mycket annat planerat.
Dagen i skolan har i alla fall varit bra och efter skolan åkte vi iväg några i klassen för att spela fotboll och umgås så det var kul! Jag kom hem vid sju och hela kvällen har jag bara tagit lugnt för jag har varit så trött och har knappt orkat göra någonting. Nu ska jag sova för det blir en lång dag i morgon, hoppas ni haft en bra dag :)

COPYRIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0