Skratt och panik

Hej allihopa!
Idag hade jag en riktigt rolig dag i skolan, skrattade väldigt mycket och jag har verkligen saknat det! Själva proven och sånt har jag dock inte saknat, men allt annat! Det var helt enkelt en väldigt bra start på veckan och dagen efter lovet. När jag kom hem fick jag dock panik för jag såg den här krabaten (som är på bilden nedan) vid ventilationen. Jag som är så rädd för spindlar blev väldigt rädd och det tog ett tag innan jag insåg att den var fake! Usch säger jag bara!
Ikväll var det fotbollsträning och efter den kollade jag på tv och nu ska jag sova. Hoppas ni haft en bra dag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

2013-04-10 @ 17:11:23
URL: http://twizzdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0