Andra dagen

Hej allihop!
Nu har det gått ännu en dag i skolan och det känns helt okej. Det kommer säkert ta ett tag innan jag vänjer mig vid allt, men hoppas jag gör det så snart som möjligt. På torsdag så kommer vi börja enligt det nya schemat så då kommer skolan börja på riktigt. Efter skolan idag träffade jag in pojkvän lite kort (för han var i närheten av min skola) och så pratade vi innan jag gick hem till mig o han till sig.
Nu hade jag tänkt att gå o lägga mig och vila/sova ett litet tag innan jag ska äta. Ikväll är det nämligen fotbollsträning så jag vill få lite energi så jag orkar springa. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! :)
Saknaaaaar!
Nu har jag lagt upp en del bilder från Spanien, men imorgon så kommer jag att lägga upp många fler i olika delar! :)
 COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Elin

den har varit bra, planer för dagen?

2013-08-21 @ 07:08:10
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Natalie Salazar

hoppas att skoldagen går bra även idag :D

2013-08-21 @ 10:27:49
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0