Chasing Mavericks

Hej!
Jag kan börja med att berätta om igår. Skoldagen var väldigt kort, jag hade endast två lektioner, biologi och sen matte. Jag åt lunch i skolan och sedan satt jag kvar där en timme och gjorde matte innan jag gick hem där jag fortsatte att plugga. När min mamma kom hem åkte vi till en restaurang för ovanlighetens skull där vi åt middag. Sedan gick vi till hemmakväll där vi hyrde film. Vi kollade på filmen Chasing Mavericks och det är absolut en av de bästa filmerna jag har sett, så otroligt bra! Verkligen ett tips till er som älskar film! :)
Idag vakande jag vid nio, var helt inställd på att spela match och sen visade det sig att min tränare klockan halv sju igår hade skickat ett sms att matchen var inställd. Det är nämligen så att ibland måste jag sätta på mitt 3G för jag att ska få sms, vilket är lite skumt. När vi precis börjat köra så satte jag på internet o såg att matchen var inställd. Så nu ska jag gå ut o springa istället när jag ändå har träningskläder på mig.
Skriver mer sen, ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0