Nyttiga brownies

Hej hej!
Igår gick det väldigt bra att simma! Jag trodde att jag max skulle klara 20 längder, men när jag hade gjort det, blev det tio till! Det blev alltså 30 längder och jag är faktiskt lite stolt. Jag är nämligen en sådan person som tycker det är jobbigt att simma, men kan springa länge innan jag blir trött. Vissa är ju tvärt om och dessutom simmar jag väldigt långsamt, haha alla simmar alltid om mig!
På kvällen åt jag middag med min mamma och senare gick jag ner till affären där jag mötte Danne och sen köpte vi lite gott till kvällen. Vi köpte nämligen saker så vi kunde baka nyttiga brownies. Jag hittade nämligen ett recept på en blogg som jag ville testa. Det var gott, men nästa gång ska jag nog lägga till o ta bort lite saker så det kan bli ännu godare! Vi kollade på Harry Potter som gick på tv medan vi väntade på att de skulle bli klara i kylen o sen var det bara att äta. Om ni är nyfikna på receptet är det bara att lämna en kommentar! :)
Här är en bild på dem och det var sååå gott att ha jordgubbar till!

 COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0