Vid stranden

Hej!
Först vill jag bara säga att träningen igår faktiskt gick bättre än vad jag trodde. Det var kul o komma tillbaka och det var väldigt skönt med ordentlig träning igen. Jag kommer hinna träna två gånger till innan jag åker iväg och blir borta i två veckor.
Idag har det varit underbart väder hela dagen och jag har varit iväg med min familj och pojkvän. Vi åkte till ett badställe där vi badade o solade under hela eftermiddagen eftermiddagen. Det var verkligen hur skönt som helst! Ikväll har det bara varit jag o mamma hemma och vi har nyss ätit en riktigt god middag! Senare ska vi kolla på film innan vi går o lägger oss. I morgon ska vi nämligen upp tidigt för att måla och sen ska jag träna. Hoppas ni haft en bra dag! :)
Här är en bild från instagram på mig frön idag, jag heter stefansdotter21. Följ mig gärna!


Kommentarer
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

Härligt!

2013-08-02 @ 20:45:16
URL: http://saracatharina.blogg.se/
Postat av: ❤ w i l m a ❤

sv: tusen tack ❤
ha en fin dag!

2013-08-03 @ 08:38:36
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0