16/12-13

Hej!
Förra veckan slutade bra och den för veckan började väldigt bra. Igår började jag med två pass på morgonen, ett yoga pass och sen ett svettigt spinningpass. Det var så skönt att få starta dagen med dessa pass och min kropp mådde så bra sen resten av dagen. Förutom att plugga så hälsade min morfar på hos oss och vi hade lite adventsfika, vilket var trevligt. Under kvällen kollade jag på solsidan och tog det lugnt.
Imorse var det svårt att ta sig upp, men efter jag legat kvar i sängen i mer än en halvtimme var jag tvungen att stiga upp. Jag gjorde i ordning en god frukost innan jag gick till skolan. Skoldagen var bra och efter skolan gjorde jag inte så mycket mer än att plugga och ikväll kollade jag på morden i Sandhamn som sig följt de senaste veckorna. Ha det bra allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0