Äntligen

Hejsan!
Idag har det varit en riktigt skön dag! Jag och min mamma var i Farsta centrum och letade efter julklappar. Vi hittade några stycken, vilket var skönt och sen hittade jag även ett par vinterskor som jag länge behövt och jag är såååå nöjd med dem! Jag lyckades även hitta ett par snygga jeans som jag också behöver, bilder på det jag köpte kommer jag lägga upp i morgon då det är bättre ljus. Ikväll har tagit det lugnt, skrivit lite på en biologirapport och nu kollar jag på gamla avsnitt av Grey´s Anatomy. I morgon ska jag gå upp tidigt och träna så jag kommer nog gå och lägga mig tidigt ikväll.
Några bilder på skorna och byxorna jag köpte :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0