Bra helg!

Hej!
Den här helgen har varit väldigt bra och jag tänkte sammanfatta den lite kort innan jag ska fortsätta plugga. Igår blev jag väckt av min mamma halv tio då hon frågade om jag ville följa med på ett spinning pass, vilket jag sa ja till. Det var skönt att få träna, i alla fall efteråt, under passet var det sjukt jobbigt och det är nog en av de jobbigaste saker jag gjort rent fysiskt. Men känslan efteråt slår allt! När jag kom hem gjorde jag i ordning mig och strax efter jag blivit klar kom Danne. Strax efter tre skulle jag, Danne och min familj åka till Rönninge där vi skulle på julbord med släkten. Det var väldigt mysigt och maten var hur god som helst! Vi var hemma när klockan var åtta och då satte jag o Danne på en film och bara tog det lugnt.
Idag har jag tagit det lugnt och pluggat och efter jag har skrivit klart det här inlägget ska jag fortsätta med läxorna. Jag har inget annat jag kommer göra idag förutom solsidan ikväll då (som vanligt). Hoppas ni haft en bra helg! :) En bild från igår när vi åt julbord!
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0