Det sista innan lovet

Hej!
Idg har jag haft en väldigt bra dag, om man bortser ifrån att jag satt med en biologirapport hela kvällen. Idag var det en kort dag i skolan, fick sluta redan klockan elva. Mina två sista lektioner var nämligen inställda. Då passade jag på att träna, så jag drog till gymmet och var där en timme. Sen har jag verkligen tagit det lugnt, samtidigt som jag försökt skriva klart min rapport som ska in i morgon. Det är det sista innan jag går på lov, även om jag har en hel del jag måste jobba med under lovet, usch! När det ä lov vill jag ha ju LOV, men det går inte när man går på gymnasiet, suck. Klockan är mycket nu och jag ska föröka få lite sömn så jag orkar hålla ögonen öppna i morgon, då det händer en massa skojsiga saker. Ha det bra! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0