Första snön

Hejsan!
Jag har inte varit så duktig på att blogga, men jag glömmer lätt bort det när jag har fullt upp hela tiden. I skolan har vi mycket just nu, speciellt nu de sista par veckorna innan jul. Nu vet jag i alla fall vad jag har kvar innan lovet så det är bara att kämpa på det sista nu! Igår efter skolan åkte jag till Danne, vilket var mysigt. Sen medan han var på träning pluggade jag spanska och matte.
Idag var det en lång dag i skolan, men den var bra. Vi spelade badminton på idrotten på morgonen (ni förstår inte hur mycket träningsvärk man kan få i armen av en timmes badmintonk), vilket var kul. Under spanskan började det snöa, vilket också var kul. Jag har verkligen längtat nu och äntligen kom snön, dock är den så gott som borta nu (men den första är alltid den första). Efter skolan åkte jag hem till några vänner och arbetade bland annat med en engelska uppgift, vilket var kul. På vägen hem var det dock inte lika kul för det blev stopp i trafiken så jag skulle få ta en ersättningsbuss, men som tur var kunde tåget åka ändå efter en stunds väntan. Nu på kvällen har jag kollat på tv, pluggat och nu ska jag sova. I morgon blir det en lång dag på så sätt att det händer mycket, första är det skola och efter det ska jag in till stan o på kvällen blir det idol i Globen. Jag ser verkligen fram emot i morgon så måste sova så jag har lite energi! Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0