Första veckan i december

Hej!
Jag kände att det var daga för ett inlägg igen, då det var ett par dagar sen nu. I söndags pluggade jag hela dagen till matteprovet jag hade på måndag morgon. Både går dagen och det här dagen har varit bra dagar. Igår kväll gick jag på ett pass och efter det åt jag sushi hemma med familjen. Vi spelade även spelet Med andra ord, vilket var väldigt kul. Idag har jag däremot bara pluggat, gjorde en matteläxa och sen har jag läst i min engelska bok. Ikväll läste jag 40 sidor och sen gav jag upp, blev så himla trött. Jag ska snart gå och lägga mig för jag kommer inte orka vara uppe så mycket längre till. Hoppas ni haft en bra dag allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0