Jag älskar julafton

Hej allesammans!
I morgon är det julafton, vilket betyder att det varit julstök är hemma hela dagen. Jag storstädade mitt rum och sen har jag även hjälp till med andra  saker här hemma. Sen en stund mitt på dagen kom Danne hit, vilket var mysigt! Klockan sex var jag o mamma på ett spinning pass och idag gick det hur bra som helst. Jag fick verkligen upp min puls ordentligt utan att få alldeles för mycket mjölksyra i benen och kom upp i 99 % av min maxpuls. Så jag är väldigt nöjd med dagens träning, vilket betyder att jag kan få unna mig i morgon med all god mat!
Jag älskar verkligen julafton det är den bästa högtiden på året tycker jag. Dock får jag inte riktigt den jul känslan som man fick när man var lite och att det inte kommet vara någon snö ute suger.. Men jag älskar som sagt julen för det är så mysigt och man får vara med sin fina familj. Sen kan jag erkänna att det är väldigt kul och ge bort och öppna massa paket. I morgon kommer jag även fota en massa, vilket jag saknar såååå mycket! Jag har inte haft tid med det den senaste tiden, så nu ska jag passa pp ordentligt!
I morgon kommer jag inte ha tid att blogga i morgon, så god jul på er!! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0