Pepparkakshus tävling

Hejhej!
Inlägget som jag skrev igår som försvann ska jag kort återberätta nu hade jag tänkt. Det var den längsta dagen på veckan, men absolut den bästa! I skolan har vi en tävling om det finaste pepparkashuset och den som vinner får 50 poäng till tävlingen om vem som får springa ut först på studenten. Så efter skolan åkte jag och några tjejer i klassen hem till en av oss och skulle bygga det här pepparkakshuset. Vi hade väldigt bra planer och det började väldigt bra tills vi skulle sätta ihop alla delarna.. Det började med att taket gick i två bitar på grund av de tunga godisarna som var på och sen när vi skulle sätta fast allt rasade allt typ. Men tillslut fick vi ihop ett hus som dock var mycket mindre än det var från börjar med vi hade något i alla fall som vi kunde lämna in idag. Det var väldigt roligt och jag vet inte hur mycket vi skrattade under den eftermiddagen/kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0