SATS

Hej!
Idag har jag haft en väldigt skön start på veckan. Det var en bra och rolig dag i skolan och när jag kom hem efter skolan hann jag inte göra så mycket mer än att äta mellis och kolla på spanska glosorna. Klockan sex gick jag och mamma nämligen på CyclingPulse på SATS! Det var första gången jag gick på det passet och det passar mig perfekt! Det var roligt, jobbigt och utmanade och det jag gillar mest är att man hela tiden tävlar mot sig själv genom att se hur ens puls ökar. Jag är faktiskt väldigt nöjd över mig själv och jag lyckades komma upp i 98 % av min maxpuls så det kändes bra! Dock kan man aldrig vata helt säker på att de stämmer eftersom man bara kollar vad man har för maxpuls genom åldern. På söndag kommer jag i alla fall gå på samma pass igen, så det ser jag ifram emot. Nu ikväll har jag pluggat matte, kollat på tv och nu ska jag sova! Hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0