Snö!

Hej på er!
Idag började jag med att försova mig på morgonen, men jag var snabb och han precis till min första lektion började. Jag hade två lektioner, biologi och sen matte. Innan jag åkte hem åt jag mat i skolan, vilket var pannkakor och då gjorde jag och mina två kompisar en pannkakstårta med sylt och äppelmod i (mums!).
Sen jag kom hem har jag tagit det lugnt och nu har jag precis gjort i ordning mig klart och ska snart ta tåget in till stan där jag ska träffa min pappa och mina småsyskon och senare ikväll ska vi på idol. Det kommer bli en riktigt bra kväll och jag hoppas att ni också kommer att få det. Skriver mer i morgon, ha det bra! :)
En bild jag tog idag när jag kom hem.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0