Träningsdag

Hejsan!
Igår började jag mitt lov med att handla de sista julklapparna till jul och jag är riktigt nöjd med de julklapparna jag ska ge. På kvällen gjorde jag och min familjen även ett pepparkakshus och bakade saffransskorpor.
Idag har min dag sett helt annorlunda ut, jag började med att gå på ett yoga pass på morgonen och efter det gick jag direkt på ett spinning pass. Jag gick hem efter det, åt lunch och sen lyckades jag somna till en stund och blev sedan väckt när jag och mamma skulle iväg på mitt tredje pass för dagen. Då var det dock ett styrketräningspass så alla de tre passen var helt olika. Nu ät jag väldigt trött så jags ka sova nu, hoppas ni har haft en bra dag :)
Jag orkar inte lägga in några bilder nu så det lär nog komma in några i efterhand. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0