Myskväll

Hej allihopa!
Han aldrig blogga igår för jag har fullt upp hela dagen. Hade inte sovit så mycket den natten men orkade trots allt med dagen ändå. Det var en ganska rörig dag i skolan men det var skönt att det var fredag och tjejerna från språkresan skulle komma! Efter skolan var jag hemma en liten stund innan jag tog bussen till min kompis Martina där jag och Sofie var ett tag innan tjejerna kom. Vi hade en väldigt rolig kväll och hade mycket att prata om. I morse träffades alla hos mig, åt brunch och nu är vi inne i stan. Senare ikväll ska vi vara hos Sofie, ha en bra dag!

En bild som jag tog när vi var hos Sofie och kollade på mello.

COPYRIGHT!


Kommentarer
Postat av: kjell

Vilken lång TV....:) vill ha ny.
Myskvällar e toppen.
Här konsumerades på tok för mycket dipp sist.
Men kul

Frid med dej...K

2013-02-18 @ 19:43:20
URL: http://bakgardsgranden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0