Med bästa Olivia!

Hej allihopa!
Idag har jag varit ganska trött i skolan, men blev mycket piggare på idrotten då jag skulle stå på händer. Efter en hel del träning kan jag äntligen stå på händer och jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv för innan vi började med gymnastik kunde jag/vågade jag inte ens gå halvvägs med benen. Idag kom jag upp helt okej med min kompis arm som stöd kunde jag stå i ungefär 7 sekunder! :D Min lärare tyckte dock att jag inte gjorde det med så mycket säkerhet och att jag inte kunde stå så stabilt länge, därför ska jag göra igen nästa lektion och om jag klarar det då kan jag få högsta betyget! Efter skolan idag så kom min saknade vän Olivia till mig, jag gick på min träning och sen efter åkte vi till affären och köpte lite choklad tills ikväll och sen mat till tåget i morgon. Nu ska vi kolla på filmen hunger games, ha en bra kväll! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Mive Molinaro

Hejsan fin blogg :)

2013-02-22 @ 01:55:33
URL: http://nattstad.se/mivewmolinaro/
Postat av: Esmeralda <3

Hej snygging :D
Jag ville bara kika in och önska dig en toppen fredag! Ha det bra!

2013-02-22 @ 11:03:28
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så gott.
sv: Åh tack så väldans mycket kära du! Det gör mig så glad att du tycker det.
Fredagskramar. ♥

2013-02-22 @ 15:40:21
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0