Helt slut och vill bara sova

Hejsan!
Igår hann jag aldrig blogga för jag vaknade ganska sent, var jag tvungen att plugga so och sen var min mamma tvungen att åka till akuten för hon skadade knät osv. Jag lyckades somna i hyfsad tid i alla fall, men när väckarklockan ringde klockan åtta i morse var jag inte så pigg på att gå upp. Jag har spelat cup hela dagen och det gick bättre än vad jag trott för jag var ganska nervös innan, eftersom jag är ovan att spela inomhus och har inte spelat med det här laget så länge. Med endast en avbytare kom vi till semifinal där vi förlorade pga inga avbytare, vilket resulterade till trötta spelare. Vi kom i alla fall trea av tio lag så det var ändå bra! Efter cupen åkte vi till doken och åt där innan vi skulle iväg till en korpen match där vi hade lite spelare till. Det matchen gick inte bra för vi var så trötta efter dagens cup, vi förlorade med 1-0.
Jag kom hem halv nio och nu har jag tagit en lång dusch och tvättat håret ordentligt. Nu ligger jag i sängen och ska sova nu, är så himla trött i hela kroppen efter dagen och har lite skrapsår och blåmärken överallt. God natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0