Fotboll

Hej!
Idag har det varit en väldigt lugn dag i solen. Jag har solat, läst och bara njutit av det fina vädret.
Nu ikväll har jag kollat på matchen Sverige - Tyskland, vilket var en väldigt spännande match. Jag tycker dock att de skulle ha varit värda en vinst. De hade tyvärr väldigt otur i vissa situationer och ett mål skulle de i alla fall fått in. Hade varit så kul om de vunnit, men så är det ibland.
Nu ska jag göra i ordning mig och snart gå och lägga mig, det kommer nämligen bli en lång dag för mig i morgon. Har en hel del saker jag måste fixa.
Hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: Det är rätt bra med mig. Min ena ponny åker imorgon så det är lite tråkigt. Kanske inte på världens topphumör..:( Några planer för imorrn? :D

2013-07-24 @ 22:56:49
URL: http://victoriahavelid.blogg.se
Postat av: linah brown

så fint håår

2013-07-25 @ 15:27:04
URL: http://broownskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0