SB

Hej!
Idag hade jag en väldigt bra dag i stan med min vän. Vi tog tåget in vid tre, gick lite i affärer och snackade en hel del innan bion började. Vi kollade på filmen Spring breakers som var en eller okej film, trodde dock det skulle vara bättre än vad den var. Det var i alla fall väldigt kul att träffas för det var fem veckor sedan vi sist träffades, kunde inte ha saknat henne mer!
När jag kom hem började jag måla bakom mitt element som jag aldrig gjorde när vi målade mina väggar för mer än ett år sedan. Sedan har jag kollat på några avsnitt av pll och bara tagit det lugnt. Nu ska jag sova för jag ska upp hyfsat tidigt i morgon som jag gjort de senaste dagarna. Hoppas ni att en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0