The call

Hej allihopa!
Idag efter Danne kommit till mig så tog vi några fina foton på oss med min system kamera. För jag ville nämligen ha några fina bilder som jag sedan kan sätta upp på väggen i mitt rum. Resten av dagen låg vi ute och solade för det har varit väldigt varm o fint väder idag! Vid middagstid gick vi till affären och köpte mat som vi satte oss i en park för att äta. Nu ikväll kollade vi på filmen The Call som var en väldigt bra, men samtidigt väldigt läskig film! Vi hade även köpt med oss dricka, torkade aprikoser och bigarråer som vi smaskade på. God natt allesammans! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Linda Risberg

SV: Åh haha bra bra! Nu har man all tid i värde, sommarlov äger inte sant ;)

2013-07-09 @ 22:46:01
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0