I en stuga på landet

Hej allihopa!
Igår kom jag till Göteborg och till en stuga en bit därifrån där jag ska bo med min familj i en vecka. Igår när jag kom med min syster (de andra var redan här) så tog vi det mest lugnt. Jag läste min bok, spelade sällskapsspel, kollade på tv och så fotade jag lite. Det är väldigt fint här och huset ligger precis vid vattnet där det finns båtar som man kan paddla ut med och fiska. Även en flotte som vi har åkt ut med för att äta på.
Idag var jag och min syster duktiga och var ute o sprang 4 km. Sedan bastade och badade vi, vilket var väldigt skönt! Efter det åkte vi ut med flotten en timme och fiskade, vi fick och har tyvärr inte fått något stort. Det har nappat och vi har fått stora på kroken, men de har lyckas komma loss innan vi fått upp dem. Nu ska jag sova för i morgon kommer en ny dag och jag tänkte gå upp i hyfsad tid o inte sova så länge som jag gjorde idag. Idag sov jag nämligen till halv elva, vilket är enligt mig lite sent. Hoppas ni haft en bra dag, godnatt!
Här är en bild från igår som jag tog på solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0