Inte långt kvar nu!

Hej allihopa!
Idag gjorde jag min so redovisning, vilket var det sista jag gjorde nu innan sommarlovet. Nu är det endast en riktig skoldag kvar och sen är det sommarlov, som jag behöver mer än någonting annat just nu! Har aldrig varit så här skoltrött förut och jag behöver ladda upp nya krafter inför i höst få jag ska börja gymnasiet. Nu de sista dagarna är det mest betyg prat och chill i skolan, vilket känns väldigt bra gör nu känner man att det börjar närma sig lov!
Det har varit halvdant väder idag och det ska inte blir så fint i morgon, men på onsdag då vi ska bada med klassen ska det i alla fall bli fint. Nu ska jag sova, för jag är väldigt trött efter träningen som jag hade ikväll och de övningar jag gjorde hemma. Sen blev jag även stämplad på foten idag, vilket fortfarande gör ont, så jag får hoppas det går över tills i morgon. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0