Sagan om ringen

Hejsan!
Det har varit en bra dag, jag har bara tagit det lugnt och haft det riktigt bra. Igår och idag har jag sammanlagt sett alla tre Sagan om ringen filmerna med Danne. Jag hade nämligen inte sett dem tidigare (bara delar av dem) och nu har jag äntligen sett dem. De är väldigt långa så det kunde bli långtråkigt, men sammanlagt var de bra.
Nu ikväll hade jag fotbollsträningen, vilket var väldigt skönt för jag har inte tränat på en vecka så det var skönt att verkligen på röra på sig. Nu kollar jag på Gossip Girl, men tror inte jag kommer orka med så många till för jag är trött efter träingen och behöver sova. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0