Sveriges nationaldag

Hejsan!
Igår och idag har varit två underbara dagar på många sätt! Igår var jag med klassen vid en sjö, då vi solade, det blev årets första dopp och vi åt pizza som vi köpte av de sista klass kasse pengarna. På kvällen var jag och kollade på en fotbollsmatch och sen tog jag det bara lugnt framför tven.
Idag åkte jag in till stan för att kolla efter balskor. Först hittade jag inga och en timme efter jag ätit lunch i Kungsträdgården med mamma och hennes kille så hade jag fortfarande inte hittat några. Efter jag gått i väldigt många sko affärer så hittade jag äntligen dem! De var inte alldeles för höga och de var väldigt bekväma att gå i, perfekt!
På vägen hem skrev min tränare att det inte blir någon träning ikväll så jag ska snart gå ut och springa i spåret istället. Hoppas ni haft det bra idag då det är Sveriges nationaldag!
En bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0