Underbart!

Hejsan!
Idag har det varit en underbar dag! Jag vakande runt nio tiden, åt frukost och sedan bar jag mig av till frisören. Jag blev väldigt nöjd och det känns verkligen skönt att ha blivit av med det slitna. Efter det åkte jag till en sjö med Danne där vi solade o badade och hade det väldigt bra i värmen. Det är så skönt att det verkligen har blivit sommar nu och jag tycker vattnet inte alls kallt att bada i. Vi gick sedan hem till honom där vi tränade på valsen med mina klackskor på, vilket faktiskt gick bra, sedan tog jag bussen hem.
Ikväll har jag suttit och kollat på Gossip Girl och valde det före Sverige matchen, gav nämligen upp när de låg under med 0-2.
Nu när jag har mer tid för bloggen kommer det även komma upp lite roligare bilder och inte bara såna från instagram. Här är några bilder från idag!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härlig det ser ut! :)

2013-06-08 @ 20:16:49
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0