Födelsedags firande

Hej allihopa!
I natt blev det inte mycket sömn, men vi skulle få gäster som inte skulle komma förrän klockan två så jag kunde ligga kvar i sängen ett tag. När gästerna kom åt smörgåstårta och sen blev det tårta och gräddbullar som vi bakade igår. Efter gästerna gått bestämde vi oss för att bada i jacuzzin så det var härligt. Ikväll har vi bara tagit det lugnt och så kollade vi på filmen Fool's gold som gick på tv. Nu ska jag gå och lägga mig och sova för jag är väldigt trött och ska upp tidigt i morgon för att träna. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en härlig dag! :)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

2013-04-02 @ 17:18:08
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0