Fredag

Hej allihopa!
Såg nu att jag inte bloggat på två dagar så kände att jag behövde skriva något. Igår gjorde jag ett so prov och en idrotts redovisning så det känns skönt att ha gjort klart nu! På idrotten gick det väldigt bra och hoppas det gjorde det på so också! Jag hade fotbollsträning igår och somnade ganska tidigt för att vara en torsdag (då jag brukar sova mindre eftersom det är fredag dagen efter).
Nu är det äntligen helg och det har varit en riktigt bra dag, började men sovmorgon vilket inte kunde bli en bättre start på dagen. Har varit med Danne idag efter skolan och just nu är jag väldigt trött och ska sova. Hoppa ni haft en bra dag!
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0