Händelserika dagar

Hejsan!
De senaste dagarna har varit händelserika och några inlägg blir sällan skrivna då. Det blir oftast att jag skriver sent på kvällen istället då, som nu.
Igår var jag på en körkurs så jag ska ha tillåtelse att få börja övnings köra. Jag missade lite av då Grey's, men ska kolla på reprisen som går på söndag.
Idag fyllde min syster 20 år så hon blev grattad i morse och ikväll efter jag kommit hem från min träning åt vi b&j. I present av mig fick hon en luftballongs tur över Stockholm, så det ska bli kul! Min dag i allmänhet har i övrigt varit ganska rörig, eller det har hänt så mycket saker så man vet inte riktigt vad man ska ta vägen. Men i morgon är det fredag så det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0