Nationellt prov i kemi avklarat

Hej allihopa!
Idag hade jag nationellt prov i kemi hela dagen och gick i skolan från nio till ett, så det var skönt att få sluta tidigt i alla fall. Det känns skönt att ha det avklarat nu, även om jag är lite nervös för resultatet, men tror det ändå gick hyffsat bra. Igår pluggade jag därför inför nationella idag och sen hade jag även fys träning på kvällen, vilket var skönt för då fick man rensa hjärnan lite. Ikväll skulle jag också haft träning, men det var många som inte kunde så den blev inställd, vilket kan berott på att det snöat mycket under dagen. Jag som ville att det skulle bli vår, men vintern ville tydligen vara kvar ett tag till. Jag tycker dock det är mysigt när det snöar, men i mitten av mars är det inte lika kul för vi har redan haft en ordentlig vinter tycker jag. Hoppas ni haft en bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Helen

Visst är de skönt när man gjort prov sådär :D

2013-03-21 @ 14:57:14
URL: http://heleeens.bubbleroom.se
Postat av: Amanda

vilken fin design!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åhh så skönt att ha gjort det:)

2013-03-23 @ 16:20:07
URL: http://amandaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0