Sista dagen

Hejsan!
Min dag började med en och en halv timme på gymmet, vilket känns väldigt bra. På dagen så skrev jag lite på bokuppgiften som är till boken Hundraåringen som vi nyss läst klart i skolan. Jag och Martina gick till affären där vi köpte lite saker till tågresan i morgon och sen köpte vi en Ben and Jerry's som vi åt till melodifestivalen. Efter det var slut gick vi ut med Ozzy och tog yttligare en bild till bilduppgiften som vi förmodligen också ska ha med. Bilderna kommer jag visa efter vi har lämnat in uppgiften. Innan vi gick och la oss så kollade vi på filmen Morning glory, forts som var en väldigt rolig film. Det här var sista dagen här och det ska bli trist att åka hem i morgon och sen börjar skolan igen på måndag :( I morgon ska vi upp tidigt så ska sova nu, hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0