Underbar dag

Hej allihopa!
Idag vaknade jag och Martina ganska sent efter att ha somnat om efter väckarklockan ringt. Vi åt frukost och sen tog vi en långpromenad i skogen. Det har varit väldigt fint väder hela dagen så det var skönt att vara ute, vi gick nämligen ut två gånger till sen senare på dagen. Idag fotade vi även klart till bilduppgiten och nu är det bara att välja ut de bästa, det blev verkligen superbra och vi är väldigt nöjda. Idag har vi även bakat mums mums som blev väldigt fina och goda. De åt vi sedan till gladiatorerna då det var semifinal. Efter det kollade vi på filmen Entrapment som var en väldigt bra film. Dagen har varit väldigt bra och jag har haft väldigt roligt. Nu ska jag sova för vi ska upp tidigt i morgon för att träna.
Här är en bild på bakverken.


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så gott. :D
sv: Åh, den krämiga tomatsoppan är verkligen god. Rekommenderar jag varmt!
Lördagskramar. ♥

2013-03-03 @ 00:41:02
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: joanna

ser undebart gott ut

2013-03-05 @ 18:36:38
URL: http://joannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0