Varmare ute

Hejsan!
Kom på alldeles nyss att jag inte bloggat på ett tag... har varit så mycket med skolan, födelsedagar och sen fotbollen. Igår pluggade jag på dagen och sen på eftermiddagen firade vi min syster som fyllt 20. Så det kom gäster och så åt vi god mat och sen tårta.
Idag hade jag den sista delen på no nationella så det var skönt. Sen i allmänhet har dagen varit riktigt bra, jag och min kompis Martina har varit väldigt flummiga hela dagen och har haft väldigt roligt kan jag säga. Nästan lite barnsligt flummiga kan jag erkänna, men så blir det ibland. Efter skolan så tog jag det mest lugnt och gjorde lite läxor innan jag drog iväg på den sista fys träningen för i år. Det var väldigt jobbigt och vi körde mycket ben så lär ha en rejäl träningsvärk i morgon och på onsdag.
Nu ska jag sova så hoppas ni haft en bra dag allihopa och att det blivit lite varmare hos er som det blivit hos mig!


Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

sv: tusen tack! :)
hoppas du haft en bra dag!

2013-03-26 @ 22:52:53
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så underbart!
sv: Åh, du anar inte hur mycket det värmer. Tusen tack finaste du! ♥

2013-03-27 @ 12:44:02
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0