1D

Hejsan!
Jag insåg nu att jag inte har bloggat sen i söndags och jag kände att det var dags nu! Måndag, tisdag och onsdag hade jag väldigt mycket i skolan, både prov, läxor och nationella prov som skulle göras. Jag var tvungen att hoppa över båda mina fotbollsträningar för att hinna med allt, var endast Med på fotograferingen som var i måndags. Nu är jag i alla fall ledig, vilket är väldigt skönt! I onsdags skulle jag till pappa, men sen hade jag (av någon konstig anledning) glömt bort att jag skulle på One directions konsert så det blev ingen resa till Skåne den här gången. Jag hade väldigt roligt på konserten och det var en fantastisk upplevelse som jag aldrig kommer att glömma! Man får ju inte ha med system kameror så jag fotade och filmade med min mobil istället.
Igår vakande jag och Olivia (som jag gått på konserten med) ganska sent, vi gjorde i ordning oss och sen gick vi för att kolla i affärer och då hittade jag en ny bikini som jag gillar väldigt mycket! Vi köpte även vindruvor som vi satte oss för att äta i solen. Sen åkte hon och då kom Danne, vi gillade på kvällen, vilket var väldigt gott och sen kollade vi på tv och tog det bara lugnt. Idag blir det ännu en lugn dag och jag tänkte hinna med att göra lite läxor osv för i morgon blir det en fullbokad dag!
Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men åh så kul ni verkade haft det på konserten. Samt dagen efter-
Fullt upp med andra ord, men snart är det sommarlov :)
Många stora kramar

2013-05-11 @ 23:51:50
URL: http://Wiilow.blogg.se
Postat av: emilia

Hej, vi har en gång gjort bloglovin byte på min gamla blogg! Men nu tar jag bort allaaaa på bloglovin ( för jag har ju ny blogg oså ;) ) och då undrar jag om du vill göra ett nytt bloglovin byte?

2013-05-12 @ 16:38:36
URL: http://fames.se/emiliablomqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0