Ännu en vecka

Hejhej!
Nu tog det ännu en vecka innan jag bloggade, men det är så mycket i skolan nu i slutet. Som tur var är det sista riktiga skolveckan innan det är halv veckan och sen sommarlov!
Förra veckan på torsdagen blev jag klar med alla nationella i engelska så nu är det bara att vänta o se hur det gick. Det enda nationella jag har kvar är uppsats på spanskan, men det kommer jag bli klar med nu på onsdag.
Min helg har varit bra, på fredagen fick vi sluta tidigt så jag och Danne åkte iväg för att kolla i affärer och jag kollade efter balklänning. Jag har letat som en galning! Sen på kvällen tog vi det bara lugnt och på lördagen hade jag fotbollsmatch. Det var väldigt fint väder och det var damfotbollens dag så det kändes extra speciellt då. Efter matchen pluggade jag innan jag åkte till en sjö med Danne där vi åt mat som vi köpt innan. Sedan gick vi hem därifrån, vilket tog en timme så vi hann prata en hel del. Mamma hämtade mig någon timme senare och sen nästa dag gick jag upp ganska tidigt. Jag och mamma skulle nämligen åka o leta klänning och efter fem timmars letande hittade vi tillslut en som jag förmodligen kommer att ha! Ska bara sy upp den och fixa axelbanden. Nu ska jag sova för jag har en lång dag framför mig i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0