Skolan tar död på mig!

Hej allihopa!
Jag vet att jag inte har bloggat på väldigt länge, vilket har berott på att det har varit mycket i skolan och så har jag alltid varit för trött för att orka skiva ett inlägg. Nu är jag också trött o vill sova, men kände att jag inte kunde vänta längre nu så här kommer ett inlägg om hur min vecka har varit i detalj
Förra veckan var en bra veckan, på tisdagen hade jag orienteringen där jag fick A, vilket jag är otroligt glad för. Samma dag firade jag tre månader med Danne och spelade fotbollsmatch. Jag hade otroligt roligt i skolan på onsdagen, åkte hem till min kompis där jag fick smaka på nyttiga muffins och sen på kvällen var det kulturcafé på skolan som vi var på. Torsdagen var också en bra dag och på kvällen var jag o kollade när mitt lag hade match (jag var inte med för jag hade ont i halsen och var förkyld).
På fredagen var det väldigt fint väder, jag solade och tog det lugnt innan jag åkte iväg för att träffa laget. Vi var i en park där vi åt mat, spelade kubb och sen gick vi hem till en av tjejerna, pratade och hade väldigt roligt!
På lördagen var jag i stan med Danne och sen på kvällen åkte jag och min syster hem till våra småsyskon och kollade på Eurovision med dem. De åkte även med oss hem och sov över hos oss. På söndagen umgicks vi lite och sen pluggade jag så gott som hela dagen. Jag har haft mycket nationella den senaste tiden, men som tur är har jag vara två kvar innan de i alla fall är slut.
Idag hade vi spex foto i skolan, vilket var väldigt kul för jag var nämligen en Zombie! Det har varit en riktig skratt dag och har varit på bra humör, om man jämför med igår då jag var väldigt trött under hela dagen. Här nedan finns en bild på mig från idag från spex fotograferingen! Nu ska jag sova för jag är väldigt trött efter dagens träning (som ända gick bra för att fortfarande vara lite förkyld). Jag insåg nu att inlägget blev väldigt långt, haha antar att det behövdes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0