Sommarväder

Hej allihopa!
Nu är det äntligen fredag och vädret har varit underbart! Idag gjorde jag det sista provet på högstadiet och har bara en redovisning kvar som jag ska göra på måndag nästa vecka. Sen kommer allt vara slut och jag slipper skolan i två månader. Efter skolan idag låg jag vid en sjö och solade med Danne och åt jordgubbar. Det var hur skönt väder som helst, men det blåste lite så jag badade aldrig. På onsdag nästa vecka ska vi iväg med klassen så som det är fint väder då kanske jag badar. Jag hoppas det här vädret håller i sig till sommarlovet nu och är så på balen också. Ikväll har jag varit hemma, kollat lite på let's dance och bara tagit det lugnt. Hoppas ni haft en bra vecka och får en riktigt bra helg! :)
En bild på mig från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0