Tack för att ni finns!

Hejsan!
Idag har det varit en lång och jobbig dag. I skolan var det mycket som behövdes göras klart och lektionerna har varit jobbiga och långa. Som tur är har jag mina underbara vänner som alltid får mig på bra humör och gör så jag orkar igenom de sista skoldagarna nu innan lovet. Vill även tacka alla andra som alltid finns här för mig, det betyder allt! Önskar bara det kunde finnas mer tid för alla mina fina vänner som bor runt om i hela Sverige.
Efter skolan pluggade till no provet jag ska ha på fredag och på kvällen hade jag fotbollsträning. Idag gick det inte alls bra på träningen, det kändes inte bra i alla fall. Vissa träningar gå det bra och andra inte alls, så är det hela tiden. Önskar bara att det kunde vara fler som gick bra än dåligt.
När den här veckan är slut är det mesta klart i alla ämnena, vilket kommer kännas sååå skönt. Jag lär inte ha tid att blogga i morgon eller på torsdag för jag har så mycket att göra, men kanske hinner på morgonen nån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0