Test for friends

Hej allihopa!
Idag var det en ganska bra dag i skolan. Hade roligt med mina vänner och har precis börjar spela spelet "test for friends" som är väldigt roligt och som jag har nördat hela dagen!
I skolan fick jag tillbaka ett prov som betydde jag kommer höja mig i religion, vilket är väldigt kul! Det var en annorlunda dag, för lektionerna var inte som de brukade vara. Min pojkvän är sjuk så jag åkte till honom direkt efter skolan innan jag åkte till fotbollsträningen. Träningen ikväll gick jättedåligt, vet inte riktigt varför, men ibland har man helt enkelt dåliga träningar.
Nu ska jag sova för i morgon ska jag orientera, vilket jag INTE ser fram emot! Hela mitt idrottsbetyg hänger bokstavligen på det så jag är ganska nervös om man säger så. Det är i alla fall sköt att jag slutar efter det, redan klockan elva! Hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: missle

ha en bra dag med! :) fin blogg! :) bloglovinbyte?

2013-05-17 @ 12:46:07
URL: http://fames.se/missle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0