Valborg

Hej allihopa!

Igår hade jag en riktigt bra Valborg med mina vänner och vi hade väldigt roligt! I skolan hade vi simning sista lektionen och efter det duschade jag och gjorde i ordning mig, sen tog jag bussen hem lite fort innan jag gick och mötte de andra. På väg till bussen började det hagla väldigt mycket, men som tur var slutade det och det var fint väder under hela kvällen. Vi tillsammans köpte tacos och annat gott som vi sen tillagade när vi kom hem till mig. Efter vi ätit och varit hos mig ett tag så gick vi till majbrasan och så var vi där ett litet tag. Vi kollade på fyrverkerierna, men det fanns inte så mycket roligt att göra där så vi drog hem till mig igen där vi kollade lite på champions league matchen och sen dansade vi till musik och hade väldigt roligt. Det blev en lyckad kväll och alla uppskattade det, vilket var kul!

Idag har jag som alla andra varit ledig, vilket har varit väldigt skönt! Jag har mest tagit det lugnt, solat och sen har jag pluggat för vi har en del i skolan nu.

En bild från förra året då jag firade Valborg hos mina saknade vänner i Västervik Hanna och Emmie!

 
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild:)

2013-05-04 @ 11:24:17
URL: http://idlio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0