Bra dagar

Hej på er!
Jag har hittills haft en väldigt bra vecka! I måndags gick jag på ett pass på sats som inte alla var planerat utan min mamma skulle gå o frågade om jag ville med, vilket jg sa ja till. Vi gick på pilates, vilket var lite annorlunda än vad jag tidigare gått på. Jag tyckte pilates var sådär i alla fall för jag gillar mer när man verkligen blir trött o svetten rinner, haha. Sen älskar jag träningsvärk också!
Igår i skolan lyssnade vi på en föreläsning från Elektra som handlade om hedersvåld, vilket var väldigt intressant. Sen fick vi sluta tidigt så när jag kom hem gick jag en långpromenad innan Danne kom till mig. Vi pluggade tillsammans och sen kollade på tv innan vi gick o la oss.
Idag var det även en kort dag i skolan och när jag kom hem räknade jag matte innan min mattehjälp kom hem till mig och var här i två timmar. Nu ska jag dra i väg på ett cirkelfys pass som är från 20-21. Ha det bra allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna wiman

Hej malin , jag saknar dig! tack för fina kommentaren på min blogg! vill bara säga att du får gärna kika in på min blogg och fråga lite frågor till mig i min frågestund, kram

2013-11-27 @ 19:57:38
URL: http://hannawimans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0