Flätning och gästbloggande

Hej alla kära läsare,
Det är dags för ett gästbloggsinlägg, tycker inte ni det? Självklart gör ni det! Idag är det jag, Johanna, som har fått äran. För tillfället får Malin håret stylat av Lovisa i en snygg fläta. Här får se resultatet:
Väldigt stiligt om jag får säga det själv. Det är himla praktiskt att ha en kompis som är bra på att fläta kan jag säga er. Själv är jag rätt så usel. Jag kan inte dela upp håret i tre jämna delar, håret glider ur händerna och trots att jag tycker att jag drar så hårt att håret borde lossna blir flätan lös och fladdrig. Äsch, jag får väl öva(eller helt enkelt fortsätta be Lovisa).
Ha en bra dag nu allihopa, puss.

 
 

Kommentarer
Postat av: Tove Kjaerran

Gud så snygg fläta :D

2013-11-23 @ 18:27:28
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0