Fredags myyys!

Hej på er!
Idag har det varit en väldigt bra dag! Jag slutade väldigt tidigt i skolan och det enda vi gjorde i skolan var att diskutera om du man är mot varandra och sen danse vi i idrottshallen med den andra naturklassen. Ett bra avslut på den här temaveckan.
Efter skolan pluggade jag matte och så kom min mattehjälp som hjälpte mig en del. Ikväll har jag ätit tacos med min syster o några av hennes vänner, vilket var väldigt mysigt. Nu ska jag göra iordning mig och hoppa i säng, hoppas ni haft en bra fredag kväll! :)
Jag har lite bildbrist på grund av att jag inte fotat på ett tag så det blir en härlig bild från i somras när jag var i Spanien :)
 COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0